2010. június 15., kedd

6. fejezet

Sziasztook:D 6. fejiiiii. Vííííí. Jó olvasást:P
Puszii: Kriszti.ke


A "buli" és a találkozás

,,-Igen.- felpörgettem a motort, így minden szem ránk szegeződött. Embryék csak füttyentettek én meg kajánul visszamosolyogtam rájuk.''


(Bella szemszöge)


Már két napja, hogy Edwardék itt voltak. Szomorú, hogy még mindig nem kérte a farkasoktól, hogy beszéljünk a határnál. Majd eljön mindennek a maga ideje. Seth elhozta Jake házába Vic-et. Nagyon aranyos és szép lány. Én és Jacob is megismerkedtünk vele. Illik Sethez. Már meg is volt az első kis összeveszésük. Kiderült, hogy ez nem Seth háza és a motor sem az övé. Végül is kibékültek, hiszen Ők nem tudnak haragban lenni. Seth "belé vésődött" Vic meg nem tud nélküle élni. Így van ez a szerelmeseknél. Az Ő kapcsolatuk, kicsit hasonlít az enyémre Edwarddal. Úgymond mi sem tudunk a másik nélkül élni. Most mégis azt tesszük. Nem várok tovább. Elmegyek a határhoz. Hagyok ott egy levelet neki. Embryék mondták, hogy mindig ott van a határnál, de nem akar még találkozni velem. Fogtam egy papírt és egy tollat. Csak egy időpontot írtam rá és a nevemet. Holnapután találkozunk remélem kettőkor. Előbb nem, mert Vic meghívott hármunkat: Seth-et, Jaket és engem vendégségbe hozzájuk. A szülei elutaztak tegnap Európába. Így üres a lakás. Már kivilágosodott, szóval megyek.

-Jacob!!- kiáltottam el magamat.

-Igen?- kérdezte a fürdőből. Zuhanyzik.

-Elmegyek a határhoz. Hagyok egy üzenetet Edwardnak. Nemsokára itt is leszek.

-Rendben. Vigyázz magadra!- kiabálta ki. Nem szóltam vissza neki. Felvettem a fekete magassarkúmat és már futottam is az erdőbe. Ha még ember lennék elég nehézkesen futnék magassarkúba, de vámpírként könnyebb, mint az egy X egy. Vámpírlétem elejétől megőrülök a magassarkúkért. Hál'istennek nem volt ott. Letettem egy kőre az üzenetemet. Látszik, hogy sokat van itt. Már a füvet is kikoptatta a folyamatos fel s alá járkálásával. Ezt mindig is szerettem benne. Ilyenkor olyan aranyos. Valamin töri a fejét és föl s alá kezd járkálni. Felkerekítettem a szám sarkát, megfordultam és futni kezdtem. Van még egy csomó idő, míg Vic-hez megyünk. Addig elmegyek veszek egy ruhát. Elkérem Jake motorját és azzal megyek be a városba.

-Jacob!! Én vagyok az, Bella. Csak szólok, hogy elviszem a motorod. Beugrok a városba.

-Jó-jó.- te jó ég! Még mindig zuhanyzik.( XD ) Fogtam a kulcsot, lementem a garázsba, felültem a mocira, beindítottam és már repesztettem is Port Angeles felé. Hosszú az út odáig, de nem baj. Veszek egy farmer minit és egy új toppot. Hál'istennek mostanában jó idő van La Pushban. Negyed óra alatt már ott is voltam, de csak azért, mert gyorsan hajtottam a megengedettnél. Bemegyek az első butikba amit meglátok. Rögtön meg is pillantottam eggyet, amint befordultam egy sarkon. A kirakatban szép ruhák vannak. Gondolom odabent is azok lesznek. Bementem és egy nő jött felém mosolyogva.

-Jó estét. Miben segíthetek?- kérdezte az eladó nő. Nagyon szimpinek és kedvesnek tűnik.

-Jó estét. Noss, hát én miniszoknyát és toppot szeretnék vásárolni.

-Erre, kérem.- elindult, én pedig követtem. Megállt egy ruhasornál és rámutatott. -Itt vannak. Szóljon ha választott.

-Köszönöm- azzal magamra is hagyott. Végignéztem a szoknyákat. Egy nagyon megtetszett. Kerestem a méretemben és leakasztottam. Odamentem a toppokhoz. Úgy gondoltam fehéret veszek. Kezembe akadt egy nagyon szép darab. Ez jó lesz, gondoltam magamban. A próbafülkébe mentem és gyorsan magamrakapkodtam a ruhákat. A szoknya és a topp is jól állt rajtam. Megveszem ezeket. Visszaöltöztem a saját ruhámba. Kifizettem és mentem másik boltot nézni. Valami cipőt is kellene hozzá vennem. Bementem egy cipős boltba. Alice gardróbjára elékeztetett. Máramennyire emlékszem az emberléti időkből. Milliónyi cipő volt a falakon. A tornacipőket néztem meg elősször. Nem nyerte el eggyik sem a tetszését. A magassarkúkhoz mentem. Volt egy pár mesés darab. Felpróbáltam két cipőt is. Az eggyik 8 cm magas vörös, lakkos volt, a másik 6 cm-s fehér kötős. A fehéret vettem meg, mert az illik a toppomhoz. Visszamentem, ahová a motorral parkoltam. Betettem a szatyrokat a hátsó kosárba, felvettem a bukót és hazafelé száguldottam. Nem égett a villany. Jake már biztos lefeküdt aludni. Halkan beosontam, felmentem az emeleti szobámba, és ledobtam az ágyra a szatyrokat.


(Másnap reggel Vic szemszöge)


Izgulok, milyen lesz a "buli". Igazából ez nem is egy buli. Csak négyen leszünk. Kiugrottam az ágyamból és a fürdőbe mentem. Lezuhanyoztam, hogy friss legyek. Kifésültem a hajam, feldobtam egy szolíd sminket és kimentem a szekrényemhez ruhát választani. Egy farmer miniszoknyát és egy fehér ujjatlant vettem fel. Remélem tetszeni fogok Sethnek. Jó későn keltem. Az egyszer biztos, hogy Bellát nem fogom túlszárnyalni. Hiszen Ő olyan szép és csinos. Bármelyik pillanatban megérkezhetnek. Kitettem a rágcsálnivalókat az asztalra és négy poharat. Leültem a fotelba, míg meg nem érkeztek. Csöngetnek. Felugrottam, az ajtóhoz siettem és kinyitottam. Hat szempár köszöntött. Bellábál és belőlem egyszerre tört ki a nevetés. A hasunkat fogtuk. Jó, én már nem bírom ki. A fiúk csak néztek, hogy mi bajunk van. Tuti idiótának néznek minket. Mikor meg tudtam szólalni belekezdtem.

-Gyertek beljebb. Azon nevetünk, hogy összeöltöztünk Bellával. -Ők csak mosolyogtak. Már végre mind a ketten lenyugodtunk.- Akkor én megyek átöltözök, pillanat.

-Ó, arra semmi szükség.- mondta Bella.- Nem zavar.

-Nagyon csinos vagy.- kacsintott rám Seth. Elpirultam. Az kanapéhoz kísértem őket. Mind leültek én meg állva maradtam. Öntöttem nekik inni. Épp le akartam ülni, mikor Seth az ölébe húzott. Hát ennél jobban már nem lehetek zavarba. Beleültem az ölébe és úgy kezdtünk beszélgetni. Közbe tettem be háttérhangnak zenét. Jól elvoltunk. Éjszaka fél 12-kor Jake és Bella elbúcsúztak.Egyedül maradtam Sethel. Ő külön kocsival jött. Így később is haza tud majd menni. Nem is tudom, hogy lehet jogsia. Már betöltötte volna a tizenhetet? Mondjuk eég magas meg minden. Egymásbabújva beszélgetünk egész éjjel. Megvolt az első csók. Még eggyikünk sem akart tovább haladni. Reggel 7-kor ment el Seth, miután elpakoltuk az este maradványait.



(Bella szemszöge)


Negyed óra múlva két óra van. Nagyon izgulok, hogy alakul majd Edwarddal. Remélem megjött az esze. Embryék járőrözés közben beszéltek vele és Ö is akar már velem beszélni. Nem bírok tovább várni. Elindulok. Max várok egy kicsit míg megérkezik. Felvettem a legdögösebb ruhámat. Egy testresimuló farit, egy tűzvörös toppot és egy lakkos éjfekete magassarkút. Alice már nem panaszkodhat a stílusomra. Szóltam Jakenek, hogy elmegyek a határhoz. Látszik rajta is, hogy izgul. Velem akart jönni, de én lebeszéltem róla. Ha ember lennék tutira beremegne a lábam. Futni kezdtem a határ felé. 8 perc és ott leszek. Emlékeket kezdtem feleleveníteni, mikor eggyütt voltunk Edwarddal. Te jó ég!! Érzem az illatát. Szóval tényleg eljött. Mikor Ő is megérezte az illatomat, megállt a fel s alá járkálással. Lefagyott. Egymást néztük miután megálltam előtte két lépésnyire. Két hosszú percig csak egymást néztük. Érezni lehetett a vibrálást közöttünk.

-Helló.- mondtam neki határozottan.

-Szia.- olyan gyönyörű a hangja.

-Szóval kezdem én. Edward én szeretlek, amióta csak az első nap megpillantottalak a suliban. Még mindíg ugyanolyan szerelemmel érzek irántad, mint az első perctől. Nagyon sajnálom, hogy el kellett válnunk, mert te meg akartál óvni magatoktól. De már vámpír vagyok, aminek nagyon-nagyon örülök. Már nem kell semmitől sem megóvnod. Szóval mégegyszer, szeretlek.- Várom a válaszát, de az nem jött. Nem jön a válasza. 1 perc. 1 és fél perc. - Edward!! mit szólsz? Te is szeretsz?

-Én..én..

5 megjegyzés:

  1. Ajjj, miért ITT??? Most szívatsz?
    Am nagyon jó lett :) Szimpi Seth barátnője.
    Siess a kövivel
    Puszi Adry

    VálaszTörlés
  2. na neeh! miért vagy ilyen ez nem érrr!!!!
    itt abba hagyni!!
    kriszti ez csúnya dolog volt.
    nagyn jó lett.
    siess a kövivel
    pusy

    VálaszTörlés
  3. Tudom, hogy halál idegesítő nektek, hogy nem tudjátok a válszt.
    De ez van:P
    Bocsíííí:$
    Puszi: Kriszti.ke

    VálaszTörlés
  4. Szia:D
    Nagyon jó lett ez a fejezet:D
    Küldtünk neked Díjat.
    Nézd meg nálunk:www.difficuld-loves-cintia-rekuu.blogspot.com
    Csak így tovább:D
    Puszi:Rékuu&Cintia♥♥

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok:D
    köszönöm:$
    Puszi: Kriszti.ke

    VálaszTörlés