2010. június 5., szombat

4. fejezet

Halihóó:P....Itt a 4. feji a sok türelmetlenkedőnek. Végre kész!!!!:D...Olvassátok és ííírjatok komit:D
Puszi: Kriszii.ke


A Falka


,,Hallottam, hogy valaki fut utánnam. Csavarta az orrom a szaga. Ez nem vámpír, ez valami más..."


(Seth szemszöge)



Végre Jacob nekem osztotta ki a járőrözés szerepét. Imádom ezt csinálni. Ahogy a szél belecsap a bundámba...és várjunk csak, vámpírillatot érzek.
,, Biztos vagy benne, hogy egy vámpírt érzel?"- kérdezte Paul, aki La Pushban van, de farkas alakban, így hallja a gondolataimat.
,,Biztos. Hívd gyorsan Jacobot és a többieket"- szóltam neki gondolatban. ,,Addig én észrevétlenül követem"
,,Rendben. Sietünk, tarts ki.- ez már Jacob volt. Meghallottam Quil, Sam, Embry és Leah gondolatát is. Szóval már ők is átváltoztak. Kizártam a gondolatokat. Most csak a vámpírra szabad figyelnem, nehogy elveszítsem a szagát. A többiek már itt vannak. Félkör alakban követjük és begyorsítottunk, hogy utólérjük.
,,Végre egy kis móka"-Paul. Mindenki felvonyított az alfánkat kivéve, Jacobot.
,,Mi a baj Jacob?"-Embry
,,Semmi. Csak ez az illat nagyon ismerős". Megállt a vámpír ahogy észrevette, hogy követjük. Támadóállásba állt és úgy várt minket. Már meg is pillantottuk. Olyan gyorsan rohantunk, hogy alig tudtunk megállni, amint felismertük Őt.



,,Bella"- döbbent meg mindenki gondolatban.


-Vérfarkasok.- szűrte ki a fogai közt Bella.- egy percig támadóállásban volt mindenki, majd Bella felegyenesedett, jelezve, hogy nem akar harcot.
,,Tegyétek azt amit Ő. Én átmegyek átváltozni, ne engedjétek, hogy elmenjen.- utasított az alfánk. Egy perc múlva vissza is ért emberalakban.

-Bella- üdvözölte.

-Jacob?? De örülök, hogy megint látlak. Azthittem már, hogy nem élsz.- odaszaladt Jacobhoz. Paul felmordult, de Jacob intett neki, hogy semmi gond. Jacob visszaölelt Bellának. Nagyon csinos. De ez a szag szörnyű.

-Azthiszem van mit megbeszélnünk. Menyjünk el La Pushba és a házamban mindent megbeszélünk.- ajánlotta fel Jacob. Hogy mi van? Egy vámpírt visz La Pushba? Még ha Bella is az, de attól még nem biztonságos.

-Persze. De csak, ha nem gond.- Paul ismént felmordult, és azok a gondolatok a fejében. Rá is szóltunk mindnyájan, hogy álljon le.

-Ne is törődj Paullal. Visszaváltozok és mutatjuk az utat.

Már visszafelé futottunk. Nem tetszik ez nekem. Egy vámpír La Pushban? Jacob volt szerelme, ezt azért meg lehet érteni. Visszamentünk Jacob házához.

(Bella szemszöge)



Nem tudom mire számítsak. Kicsit félek. Hiszen nekünk már a vérünkben van az ellentét. Remélem nem akarnak majd megölni. Bízok Jacobban.

-Ez az én házam. Miután Billy meghalt, vettem egy új és nagyobb házat. Egyedül lakok benne.- mondta Jake. Szóval még annyi év után sem találta meg az igazit. Csak én, Jacob és Quil mentünk be a házba. A többieket Jake elküldte járőrözni.- Szóval mesélj. Victoria tette?- kérdezte leszegett fejjel, mintha a padló érdekesebb lenne minden másnál.

-Igen. Elhurcol magával és egy hónap múlva át is változtatott. Nem tudom, hogy mi volt a terve és már nem is fogom megtudni, mert mikor felkeltem, meg is öltem rögtön.- büszke vagyok magamra, amiért meg tudtam ölni egy tapasztalt vámpírt, de ezt még senkinek sem mondtam el. Szégyenlem magam, hogy meg sem akartam látogatni Jaket, vagy csak megnézni, hogy él-e még. Most már itt vagyok és beszélgethetünk.

Órákig beszélgettünk és a végére Quil egyedül merte velem hagyni Jaket. Jól elbeszélgettünk. Elmesélte, hogy Billy, mikor horgászni volt, a csónakjába kapott szívinfartust és úgy halt meg. Direkte nem kérdeztem Charlie felől és ő sem feszegette a témát. Nem volt még barátnője. Bár egyszer volt egy lány az életébe. Azthitte, hogy bevésődött, de később kiderült,hogy nem vésődött belé. Zavarta is, meg nem is, hogy vámpír vagyok, hiszen évekkel ezelőtt, még belém volt zúgva és azthitte, már rég meghaltam. Másfelől mi ősi ellenségek vagyunk. A beszélgetésünk vége felé meséltem neki Edwardról és azt, hogy most egy ideig nem is akarom látni.

-Bella nagyon örülnék, ha nálam laknál, amíg el nem simulnak az ügyeid.- nézett rám kiskutya szemekkel.

-Rendben, ittalszok.- néztem körül hol lenne a szobám. Meg kell hagyni, Jacobnak óriási a háza.- Te, Jake! Bankot raboltál, sikkasztottál, vagy netán bérgyilkosnak álltál?- böktem játékosan a vállába.

-Hát..öm..nekem ez egy kicsit kellemetlen, de elmondom ha nagyon akarod.- nézett rám választ várva és én csak bólintottam, hogy felőlem mondhatja.- Miután eltűntél, négy évvel azután Charlie folyton lejárt hozzám. Úgy gondolta, ha nincs lánya, akkor majd lesz egy fia. Így jöttem én a képbe. Mindig itt volt velem és Billyvel. Minden nap eggyütt ebédeltünk. Hol nálunk, hol nála.- a sírás kerülgetett, de nem szabad Jacob előtt sírnom. Semmi kedvem a nyakába borulva bőgni. Erőt vettem magamon és tovább figyeltem Jakera- Ugyan bízott az elején, hogy előkerülsz majd, de mire megöregedett, lemondott róla, hogy újra láthasson. Már a halálaán volt, mikor felhívott egy ügyvédet, hogy megcsinálja neki a végrendeletét. Billy már ekkor nem élt, így minden vagyonát rámiratta. Ez téged illet Bella!

-Mi? Nem. Téged illet a pénz. Te voltál Charlieval, mikor én nem tehettem. És különben is, nekem is van elég pénzem.

-Hát jó.- hezitált még egy kicsit majd beleeggyezett. Mi lesz a mai program? Versenyezzünk?- kérdezte. Tök olyan, mint egy kisfiú. Pont, mint régen. Rávigyorogtam és beleeggyeztem. Kimentünk a hátsó ajtón az erdőbe. Jacob nekivetkőzött. Elfordultam, mert nem akartam leskelődni. Erre én csak egy hangos röhögést kaptam válaszul. Valami megnyalta a kezem. Jake volt az. Vicces őt így látni. Láttam már Őt farkas alakban, még mikor ember voltam, de nem tudom miért, így mégviccesebb.

-Akkor? Mehet?- kérdeztem. Ugatott és visszafelé kezdtem számolni.- Akkor háromra. 1, 2, hááárom. Mindketten nekilendültünk. Hagytam. hogy leelőzzön és majd utánna utólérem. Már 50 méterrel vezetett, mikor belehúztam. Leelőztem. Hallottam, hogy megáll a megdöbbenéstől. Vége a versenynek. Visszafutottam hozzá. Meg sem szólaltam és látszott rajta, hogy tiszta ideg, amiért simán legyőzte egy vámpír. Hetykén felsóhajtott és hazafelé vette az irányt. Követtem Őt. Mire beértünk a házba, már megnyugodott és visszaváltozott emberré. Most is csak egy térdnadrágot viselt. Ő felment lezuhanyozni. Addig én felmentem a szobámba körülnézni. Nem volt csicsás hál'istennek. Volt benne egy ablak, ruhásszekrény, egy nagy tükör, éjjeliszekrény és egy asztal. A vámpírhallaásomnak köszönhetően hallottam Jacob dúdolását. Ez valami új sláger lehet, mert már sokmindenkit hallottam ezt dúdolni. Tetszik nekem ez a dal. Elkezdtem énekelni. Jacob benyitott a szobámba. Együtt énekeltük ezt a dalt. Mikor végelett, hanyatdőltem az ágyon Jaket is magammal húzva. Csak hülyültünk. Más számára úgy tűnt volna.hogy mi eggyütt vagyunk. Csikizni kezdtem és felkiáltott. Pár perc múlva egy ismerős illatot ismertem fel. Berontott a szobába. Nagyon dühös volt. Abbahagytuk a hülyéskedést és felültünk. Szégyenlősen megigazítottam a ruhámat, mire Edward félreértette és megdöbbenés és meghökkenés ült ki az arcára. Megfogta a karomat és fölráncigált az ágyról. Ellenkezni sem volt időm. Lefelé haladtunk a lépcsőn, mikor szembe találkoztunk a falkával. Mind nagyon dühösek volta. Visszanéztem és Jacoba a hátunkmögött volt. Alig tudta megállni, hogy meg ne ölje Edwardot. Nem csak Ő akart nekiesni, de az összes többi farkas is. Csak miattam nem estek egymásnak. Kicsapódott az ajtó. Emmet és Jasper álltak az ajtóban. Az egész Cullen család ott volt a háttérben.

-A szerződés!!- kiabálta Jacob- Megszegtétek!!- rázkódás futott végig a farkasokon. Már csak pillanatok kérdése mikor változnak át. DE KI OLDALÁN HARCOLOK MAJD??? Tettem fel magamban a kérdést.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése