2010. július 29., csütörtök

9. fejezet

Sziasztok. Noss gondolom mennyire vártátok a frisset, az előző fejezet után. Úgy gondoltam most nem váratlak titeket sokáig:D Hát tessék:D.Jó olvasást:P
Puszi: Kriszti.ke



Egy pár meglemetés


,,Megfordulok, hogy a szemébe tudjak nézni. De Ő nem Rosalie. Neki vörös a szeme. És Ő egy férfi vámpír...Felismerem. Láttam már valahol...egy fényképen..."



Ó te jó ég!! Csak ne bántson. Nem mintha úgy nézne rám, hogy meg akar ölni. Te jó ég. Milyen jóképű...Szőke, enyhén hosszú haj, de a szemei...vörösek. Egye fene, de akkor is szépek a szemei. És olyan gyereknek tűnik első ránézésre. De tudom ki Ő. Egy fényképen láttam. Három másik személlyel. Maryvel, Lissával és egy másik sráccal. Ő volt Mary oldalán. Ő Mary exe. De a nevét sajnos nem tudom. Kirántottam a kezem a kezei közül. Meglepően fájt, hogy nem érinthetem tovább.

-Ki vagy te?...Na várjunk csak. Én tudom ki vagy...- elég értetlenül nézett rám- de a nevedet nem tudom.

-Philip. De te szólíts csak Philnek.- rámkacsintott... elég furcsa, hogy ez imponál nekem. Mi van veled Bella?- Honnan ismersz? Hiszen én még sosem láttalak téged.- kérdezte.

-Csak fényképeken. De hagyjuk mert már nem emlékszem hol.- hazudtam. Ezt Ő is észrevette. Hiszen egy vámpír mindenre emlékszik. Nem firtatta tovább. Biztos meglátta az arckifejezésem. Nem akarok azokra a hárpiákra visszaemlékezni. Mosolygást erőltettem az arcomra és felnéztem rá.- Az én nevem Bella. Örülök, hogy megismerhetlek.- a kezemet nyújtottam, hogy kezetrázzunk. Ő meg elfogadta.

-Szóval? Egyedül élsz itt?- kérdezte.

-Igen!- jajj ezt túl gyorsan rávágtam, amin Ő csak kuncogott, én meg pirultam 'volna'.- Azaz nem. Rosalieval. Rá úgy tekintek, mintha a nővérem lenne.- ami igaz is.- És mára várjuk Alice és Jasper érkezését. Ők egy pár. Rájuk is úgy tekintek, mint a nővéremre és a bátyámra. És Ők rám, mintha a húguk lennék.

-És te? Kivel vagy itt?- kérdeztem félve. Nem, mintha félnék, hogy a párjával...

-Egyedül.

-Értem. Mikor érkeztél? Van már hol laknod? Mert ha gondolod... ha netán, nincs hol laknod...akkor talán, persze csak ha te is szeretnéd...lakhatnál nálunk egy ideig. Rosallie biztos nem ellenezné. És van elég hely a házunkban. Nos? Mit gondolsz?

-De csak ha tényleg nem gond, neked és a barátnődnek.- Hurrá. Na de Bella!!

-Akkor gyere, mutatom az utat. Kapj el, ha tudsz.- futni kezdtem. Mindent beleadtam. Nehogy leelőzzön. Utálom, ha valaki legyőz a futásban. Nem lakunk messze onnan ahol 'napoztam'. Én nyertem.

-Azta milyen gyors vagy. Én...komolyan engem még senki nem tudott leelőzni. Te vagy az első.- a tenyerét tartotta, hogy belecsapjak.- Gratulálok.- Belecsaptam a tenyerébe, majd megfordultam és felmentem a házba vezető lépcsőn. Ő meg sem mozdult. Magamon érzem a tekintetét. Megfordultam és zavartan követni kezdett. Beléptem a házba, majd Őt is beengedve becsuktam az ajtót.

-Ez itt az előszoba. Jobbra a nappali, balra pedig a garázshoz lehet lemenni.- bevezettem a nappaliba.- Ott a lépcső az emeletre. Ott van egy folyosó, gyere megmutatom.- Ő meg csak szótlanul követett.- Na szóval itt a folyosó. Balra ott az Rosalie szobája. Jobbra ugyanott az enyém. Balra Rosalieval szemben Jasper és Alice hálószobájuk. Jobbra velem szemben és mellettem vannak a vendégszobák. Melyiket választod?

-Ami veled szemben van.- kacsintott rám.

-Gyere kukkants be a szobádba.- gyorsan mielőtt jobban zavarba nem jövök.

-Váóó. Ez állati nagy.- hűledezett. Mindent körbejárt. Rámnézett, megfogta a könyökömet és engem is behúzott az ajtóból.- Figyelj csak Bella. Én nem is tudom, hogyan köszönhetném meg. Nem tettem semmit amivel ezt kiérdemeltem volna. Alig fél órája találkoztunk. És már a házadban vagyok. El sem hiszem. Nem is tartassz tőlem?- kérdezte.

-Kellene?- kérdeztem.

-Hááát éppenséggel...- Már majdnem bedőltem neki. Ami az arcomon látszott is. Ő meg jót nevetett a viccén.

-Menyj a pokolba Phil.- mondtam neki nevetve és belelöktem az ágyába. Én meg már nem tudtam megakadályozni, hogy ne rántson magával. Magárahúzott engem és úgy nevettünk. Ami nekem később kínossá vált. Nagy nehezen feltápászkodtam. most vettem észre, hogy elég hiányos az öltözékem. Csak egy bikini és rajta egy miniszoknya. Felkönyökölt az ágyon és a reakciómra várt.- Sajnálom. most jobb ha megyek.- kimentem a szobájából egyenesen az enyémbe. Lefeküdtem az ágyamra és gondolkozni kezdtem volna, ha nem leszek figyelmes léptek zajára. Phil kijött a szobájából. Megtorpant az ajtóm előtt. De nem jött be. Hallom lemenni a nappaliba. Istenem remélem nem ijesztettem el. Hallottam a bejárati ajtó nyílását és záródását. Remélem visszajön. Kinézek az ablakon hátha látom. Észrevett és integetett. Csak nem egy búcsúintegetés. Felrántottam az ajtómat. épp, hogy nem szakadt ki a falból. Valami fehér a földön az ajtóm előtt. Egy fehér cetli. Olvasni kezdem:

Hát én nem sajnálom az előbbit. Most viszont elmegyek vadászni. Még életemben nem csináltam. Remélem sikerül. Nem maradok sokáig. Csók: Phip

Nem sajnálja. Pillangókat érzek a gyomromban. De jó, hogy nem ment el. Hogy nem ijesztettem el. Visszajön. És ez a lényeg. De most akkor mi van? Talán kötődöm hozzá? Nagyon úgy tűnik. Hát mindenesetre, ha Edward jól érzi magát azzal a lotyóval...akkor én miért ne érezzem jól magam Phillel? Ő olyan jóképű és aranyos velem. Kinyílt a bejárati ajtó. Szaladtam lefelé. Phil nevét kiabálva.

-Bella?- kérdezte Rosalie.- Jól vagy? Ki az a Phil? Válaszolj már, Bella!

-Hát Ő itt lakik. Nem mondtam még?(XD). mondjuk még alkalmam sem volt rá. Szóval Ő egy vámpír. Ma találkoztam vele. Megkértem, hogy költözzön ide. Jól kijösztök majd egymással. Majd meglátod.- a szálya is tátva maradt.

-Bella! Nem hozhatsz ide akárkit a házunkba, anélkül, hogy megkérdeznéd.- mondta morcosan.

-Hát Ő nem akárki.- majdhogynem kiabálva beszéltem. Phil nem akárki...hogy mondhat ilyet, mikor még nem is ismeri?

-Jójó. Nyugi Bells. Semmi baj. Na gyere ide.- Megölelt és a hajamat kezdte el simogatni.- Ő nem akárki. Rendben. Csak nyugodj meg.- nem tudom mi van velem. Mintha az előbb nem is magam lettem volna.- Kicsit mesélhetnél róla. Üljünk le és mesélj.- leültünk a nappaliban lévő kanapéba és hozzákezdtem. Elmondtam hogyan találkoztunk és, hogy nem kell tőle tartania. Phil rendes.

-Figyelj Bells. Én nem akartam neked elmondani egy darabig. De most, hogy rátaláltál Philre elmondhatom, hogy pár hónapja találkoztam egy nagyon rendes fiúval. Az elejétől kezdve állatokkal táplálkozik. Azt hittem, hogy rosszul esik majd neked, hogy nekem van valakim. Neked meg nincs. Sajnálom. Na de hol van a te Philed?- kacsintott rám.


-Elment vadászni.- kicsit büszke vagyok rá, hogy kipróbálja miattam a 'vegetáriánus' életmódot. Ha Rosenak is vega pasija van, nekem is legyen az. Vagy legalább csak próbálja meg.- De már nemsokára hazaér.- Tíz perccel a Rose-zal folytatott beszélgetésünk után megérkezett Phil. Kint vártam rá az ajtó előtt. Mikor meglátott a szája fülig ért. Én sem bírtam ellenállni a mosolygásnak.

-Nocsa-nocsak...Csak nem találtad érdekesnek a 'vega' életmódomat?- kérdeztem incselkedve.

-Hát...de csak miattad. Az emberek vére százszor jobb, de azt te is tudod.- nem válaszoltam.- Tudod, ugye?- ismét nem válaszoltam.- Ezt nem hiszem el. Még egy vámpírral sem találkoztam, aki nem ivott volna embervért.

-Majd egyszer talán elmesélem. De most gyere. Be akarlak valakinek mutatni.- mondtam neki. Megköszörülte a torkát és lefagyott a mosoly az arcáról. Halál komoly az arcom. De legbelül haldoklok a nevetéstől. Most mi van? Azt hiszi egy fiú van bent? Mialatt Ő vadászott gyorsan összeszedtem egy palit? Hisz mondtam neki, hogy nincs barátom. Na mindegy.

-Rosalie!- szóltam be. Egy másodperc töredéke alatt már ott is volt. Phil csak értetlenül nézett rám. Én meg a hasamat fogtam a nevetéstől. Rose meg úgy nézett rám, mintha megkérdőjelezné, hogy épp elméjű vagyok-e és ne vigyen-e el egy elmegyógyintézetbe. Erőt vettem magamon és kezdett leállni a röhögésem.

-Szia. Rosalie vagyok. De hívj csak Rose-nak. Mosolygott rá. Azt azért észrevettem, hogy neki is bejön.

-Helló. Én Phil vagyok. De szólíts Philnek.- nyújtotta a kezét.

-Szia Phil.

-Rosalie.- biccentett.

-Bella, nem is mondtad, hogy ilyen jóképű barátod van.- Rose. Hát ezt nem hiszem el. Ki fogom nyírni.

-Tessék?- kérdezte Phil mosolyogva, majd rám pillantott válaszért.

-Őőm..hát...Rose csak azt akarta mondani, hogy...Isten hozott. Igen.- bólintottam és össze vissza hadováltam a kezemmel. Néha-néha szúrósan nézve Rosaliera.

-Bella. Beszélhetnénk?- Phil

-Hát persze.- ajjajj.- Gyere menjünk fel a szobámba.- felmentünk az emeletre, aztán a szobámba. Én mentem elől, Ő meg követett. Ledobtam magam az ágyra. Körülnéz a szobámba.

-Klassz szoba.

-Kössz.

-Noss, hát... tudod vannak eggyes vámpírok akiknek van képességük.- egy ékszeresdobozt babrált az asztalomon.- Nekem is van egy képességem. De úgy gondolom neked is van. Gondolatolvasó vagyok.- itt hagyott időt, hogy felfogjam. Édes Istenem. Miért büntetsz a gondolatolvasókkal?

8 megjegyzés:

  1. nagyon jóó lett!
    siess a folytival lécci!

    sok puszi

    VálaszTörlés
  2. Na ne mondd, hogy elfelejti Edwardot slussz-passz!
    Ugye visszahozod?!
    Ugye?!
    Én, nem tudom, nem vagyok Phil párti..
    E-D-I-T--A-K-A-R-O-M-! :D
    És Rosalie?!
    Ő is egyszerűen bepasizott?!
    És hol marad az ő mackókája?!
    Áh..
    Node ráérünk nem?! xĐ
    Sokpuszi:Rosella(:

    VálaszTörlés
  3. Natalie!:D

    Most már én is úúgy érzem, hogy ez egy jó fejezet.(ha ezzel nem túl nagy az egóm.xD
    Sietek, sietek:D
    Puszi: Kriszti.ke


    Rosella!:D

    Hát az még jó sok idő, mire Edward visszatér.Sajnálom:(:
    Hát mivel ejtették Őket(Bellát és Rosaliet) Elég rosszul esett nekik. Haragudtak a fiúkra. És elmúlóba van a szerelmük a lányoknak. Még mindig éreznek valamit irántuk, de úgy gondolják. könnyebb őket elfelejteni, ha van egy párjuk, akik szeretik őket
    :):)
    Puszi: Kriszti.ke

    VálaszTörlés
  4. Sajnos most nem én vagyok az leső komizó és bocsánat a kihagyásom miatt *bűnbánóannéz* Remélem nem haragszol :D Szóval meg kell h mondjam marha jó lett és meint egy izgis részt hoztál mindenkinek :D Nagyon jó lett kívánicsan várom a folytatást :D Sok pusziii:Vivenna

    VálaszTörlés
  5. Semmi baj:D:D
    Ésköszi és köszi és köszííííí:D:D:D:D
    Hozom hamar.:P
    Puszi: Kriszti.ke

    VálaszTörlés
  6. huh...nekem nagyon tetszett*-*
    siess a következővel:)
    Új rendszres olvasóxD
    Vivi

    VálaszTörlés
  7. huhh...örülök, hogy tetszett:DDDD
    hát ami azt illeti most egy kicsit leáltam az írással.:S
    Puszi: Kriszti.ke

    VálaszTörlés